.nina.quotes.

this will have to be in hungarian, sorry.

ma délelőtt nina a játékai között talált egy bohócorrot. miközben az orrára próbálgatta, és én éppen arra próbáltam rávenni, hogy hozzon döntést valamivel kapcsolatban, lazán odadobta: most nem tudok rád figyelni, anya :)

röviddel ezután kétségbeesetten rohant hozzám: anya, öltöztesd fel a babámat! én: te is fel tudod már öltöztetni, csináld meg te. mire nina: de én nem tudom, mert nekem kicsi a kezem! ilyen érvnek nehéz ellenállni ...

tegnap előbányászta egy melltartómat, és miközben a nyakába próbálta akasztani, azt ismételgette: hát, most nem igazán tudom hogy mit csinálok ...

nem unalmas az élet ... mit mondjak?

2 comments:

liv said...

hehehe, de aranyos! Sári még nem ennyire verbális, már nagyon várom, hogy ő is többet osszon meg a kis fejéből!
Hiányoztok.
L

Anna said...

De jó, hogy feltámadt a blogotok. :-)
Benjamin is nagyon nagy dumás, olyan jó lenne összeereszteni őket.